بازسازی مسکونی
شرکت بست

fereidouni.org

https://rastegarsanat.com/fa/
بازسازی مسکونی
جمعه 15 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4615 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

بازسازی مسکونی

امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تا جایی که به عنوان رشته ای جداگانه به علاقمندان طراحی و معماری تدریس میشود. بازسازی از جمله کارهایی است که پس از مدتی ساختمان به آن نیاز پیدا میکند. افراد برای ایجاد حس نو در ساختمان به جای ساخت مجدد و پرداخت هزینه فراوان، تصمیم به بازسازی مسکونی میگیرند. بازسازی مسکونی میتواند شامل تمام ساختمان یا بخشی از آن باشد.

طراحان پروژه باید به مواردی همچون نوع ساختمان، از نظر مسکونی، اداری و تجاری بودن، زاویه تابش خورشید، بودجه در نظر گرفته شده و.. دقت کنند.

تعمیرات و بازسازی مسکونی. شاید از خود بپرسید چه نیازی به بازسازی ساختمان است.

  • در ساخت و سازها از روش های اصولی استفاده نمیشود و در اکثر ساختمان ها از اجناس بی کیفیت استفاده میشود.
  • افزایش ایمنی ساختمان و جلوگیری از آسیب به ساختمان
  • ایجاد تنوع در رنگ و شکل ساختمان و ورحیه دادن به افراد خانواده.

چند نکته برای بازسازی موفق

  • هنگام تعیین بودجه رویایی فکر‌ نکنید. قبل از بازسازی هزینه آن را تامین کرده باشید.
  • اجازه دهید طرح بازسازی به مرور زمان شکل بگیرد. تا نتیجه نهایی زیباتر شود.
  • یک مجری‌ برای بازسازی انتخاب کنید و محدوده اجرای طرح را برایش‌ مشخص کنید.
  • خودتان را برای طولانی شدن بازسازی آماده کنید. و اتفاقات غیر‌منتظره را درنظر بگیرید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن یکی از ابزار طراحی دکوراسیون است که برای اهداف متنوع استفاده می‌شود. وظیفه اصلی پارتیشن‌‌ها تقسیم‌بندی فضا است. در کنار این مورد هر کدام از پارتیشن‌ها به نسبت متریالی که در ساخت آن به کار برده شده است، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی دارند. برای مثال بعضی از پارتیشن‌ها مانند پارتیشن دوجداره شیشه‌ای و چوبی قابلیت آکوستیک داشته و مانع عبور صدا می‌شوند. بعضی از انواع پارتیشن مانند پارتیشن‌های چوبی به نوعی ضدحریق هستند و برای بالا بردن امنیت خانه به کار می‌آیند. بعضی از انواع پارتیشن مانند شیشه‌های رنگی و پارتیشن‌های طرح‌دار می‌توانند برای زیباسازی فضا استفاده شوند. همچنین بعضی از پارتیشن‌ها به نسبت طراحی که دارند، به عنوان کمد یا کتابخانه هم کاربرد دارند و یا پارتیشن شیشه ای فریم لس که قابلیت های خاص خود را دارد. پارتیشن برای تقسم بندی فضا یا همان پارتیشن‌بندی استفاده می‌شود.

استفاده از پارتیشن‌ها از آنجایی شروع شد که در ساختار خانه نیاز به ایجاد یک فضای جدید بود اما راهی به غیر از تخریب ساختمان و دیوار سازی مورد نیاز بود. درواقع برای ایجاد دیوارهای کم‌هزینه یا دیوارهای کاذب و موقت پارتیشن‌ها وارد کار شدند. پارتیشن‌بندی به شما کمک می‌کند در فضایی که بی‌استفاده مانده است، یک فضای جدید ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. برای مثال اگر دوست دارید در خانه یک اتاق جدید برای فرزندتان داشته باشید، می‌توانید قستی از سالن پذیرایی را که کمتر از آن استفاده می‌کنید، به این کار اختصاص دهید. یا از پارتیشن برای جداسازی حمام و دستشویی که در کنار هم ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

دیوارکوب تمام چوب

به دلیل استفاده بیش از حد دیوارکوب ها در ساختمان سازی و به خصوص دارا بودن قابلیت ها و خصوصیاتی از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشو، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی آن این محصول در مکان هایی همچون مراکز اداری و تجاری، رستوران ها، سالن های نمایش و فروشگاه ها و منازل بیش از پیش دیده می شود.

استفاده از دیوارکوب تمام چوب یا دیوار پوش سریعترین راه جهت پوشش دادن دیوارها و ایجاد نمایی شیک و زیبا در ساختمان می باشد. از اینرو با عرضه محصولات متنوع دیوارکوب ، استفاده از این محصولات به سرعت در صنعت نوین ساختمان به امری عادی تبدیل شده، بطوری که امروزه در اکثر مراکز اداری، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس، رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و اداری و…. می توان نمونه ای از این محصولات را مشاهده نمود.

این محصولات به علت تنوع، زیبایی و کیفیت بالای آن منحصر به فرد بوده و طول عمر بالایی نیز دارند، به همین جهت باعث حذف بسیاری از هزینه های اضافی مانند رنگ آمیزی سالیانه ساختمان می باشد.

دیوارپوش ها عایق حرارتی و برودتی بوده و می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی و هزینه داشته باشد.

نصب دیوارکوب بسیار سریع می باشد به طوری که می توان ۱۰۰ متر مربع دیوار پوش را در ۱ روز نصب کرد.

زیرسازی دیوارپوش ها نقش مهمی در نصب آنها دارد . در صورتی که دیوار صاف بوده و گچی باشد نیاز به زیرسازی نیست ولی اگر دیوار سیمانی یا کاشی باشد حتما باید زیرسازی انجام شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 55
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 661
:: بازدید سال : 5003
:: بازدید کلی : 9925