بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر
شرکت بست

fereidouni.org

https://rastegarsanat.com/fa/
بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر
جمعه 25 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4717 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر

 

بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch

امروزه مشاهده می‌کنیم که کاربرد بادی اسپلش مای Body splashl روز به روز با محبوبیت بیش‌تری روبرو می‌شود. علت این امر در ویژگی‌های این محصول نسبت به اسپری‌ها و سایر لوازم بهداشتی ضد تعریق می‌باشد.

 

بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch، یک خوشبو‌کننده و ضد تعریق با بوی گل‌ها و میوه‌ها است که علاوه بر آب‌رسانی به پوست، باعث نرمی‌، شادابی و شفافیت پوست بدن می‌گرددو روغن‌های گیاهی موجود در آن باعث تغذیه و جوانی پوست می‌شود.

توجه داشته باشید که با استفاده از بادی اسپلش زنانه Silky Touch شما دیگر نیازی به استفاده از کرم‌پودرها بر روی پوست بدن خود نخواهید داشت.

زدن ادکلن و برخی اسپری‌های خوشبو‌کننده به سراسر بدن چندان صحیح نیست و در دراز مدت می‌تواند منجر به عوارضی شود در حالی که بادی اسپلش به صورت مایع بر بدن اسپری می‌شود و یه هیچ‌وجه زیانی برای پوست ندارد. ادکلن‌ها و اسپری‌ها بسیار فرّارتر از بادی اسپلش MY هستند. بادی اسپلش زنانه مای تمام خواص اسپری را با ماندگاری بیش‌تر بو داراست و در ضمن، در ساخت بادی اسپلش Silky Touch از گاز استفاده نشده است.

طرز استفاده: پس از استحمام و در حالی که پوستتان هنوز مرطوب است ، بادی اسپلش زنانه مای را روی بدن خود اسپری نموده و سپس لباس‌‌ها را بپوشید. آن را بر روی لباس اسپری نکنید. هم‌چنین اگر خانم شیرده هستید از بادی اسپلش و موارد مشابه استفاده ننمایید.

بادی اسپلش زنانه مای مدل Silky Touch با خاصیت خوشبوکننده،ضد تعریق، نرم کننده،رطوبت‌رسان پوست، محصولی از برند شناخته شده مای MYو دارای مجوز بهداشتی می‌باشد.

 

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 فاقد چربی

چتر آفتابی پوست شما!

اشعه‌ی خورشید درای سه طیف مضر است که یک طیف آن در هنگام عبور از جو زمین گرفته می‌شود ولی دو طیف مضر دیگر می‌توانند آسیب‌های متفاوتی به پوست انسان و به‌خصوص پوست‌های حساس وارد آورند.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا spf 30 فاقد چربی بوده و برای انواع پوست‌ها سازگار است اما برای پوست‌های چرب گزینه‌ی موثرتری می‌باشد.

در بحث انتخاب ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست، پس از بررسی تمامی تقسیم‌بندی‌های مختلف می‌توان چنین نتیجه گرفت که به هر نسبتی که پوست شما چرب باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب خشک و به هر نسبت که پوستتان خشک باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب چرب استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا با رنگ کرم پودری، و محفظه نگهدارنده تیوبی- پلاستیکی برای پوست‌های معمولی و چرب مناسب است. اصطلاح SPF نوشته شده بر روی این کرم ضد آفتاب، مخفف Sun Protective Factor است که به معنای معیار پوشش‌دهنده‌ی اثر اشعه خورشید بر روی پوست می‌باشد. به عنوان مثال اگر پوست شما مثلا در عرض 15دقیقه تابش مستقیم خورشید شروع به ملتهب شدن کند کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا این مدت را به 30 برابر یعنی حدوداً 450 دقیقه افزایش می‌دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 ، محافظ کامل پوست در برابر آفتاب بوده و دارای چربی کنترل شده است. موجب کاهش تعریق می‌شود و در ضمن، ضد حساسیت، ضد جوش، مرطوب کننده، نرم کننده، ضد چروک و ضد التهاب میباشد.

این کرم ضد آفتاب، محصولی از برند دکتر ژیلا و دارای مجوز بهداشتی است.

 

فون چرب سوپرا کالر کریولان

فون سوپرا کالر کریولان

  • کشور سازنده :آلمان
  • برند :کریولان KRYOLAN
  • وزن :68 گرم
  • جنسیت : آقایان و بانوان
  • مناسب برای :گریم
  • محفظه نگهدارنده : پلاستیکی

توضیحات :

زیرساز سایه و سایه روشن - کاربرد در سایه زنی و برجسته سازی -مورد استفاده در سالن های زیبایی و ساین های تئاتر

منبع : خرید لوازم آرایشی شیک فام



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 55
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 599
:: بازدید سال : 4941
:: بازدید کلی : 9863